summoner tapeta

Summoner

Summoner i jego Familiar tworzą zgrany zespół, który zawsze walczy razem. Familiar ma za zadanie przyciągnąć uwagę przeciwników, żeby Summoner mógł ich atakować w tym z dystansu.

Większość umiejętności Summonera skupia się na kontrolowaniu przeciwników – utrzymują przeciwników przykutych do ziemi, aby Familiar mógł ich poszatkować. W związku z tym, że Summoner jest bardziej podatny na obrażenia niż jego Familiar, posiada również umiejętności defensywne, które pozwalają mu szybko uciec, gdy wpadnie w kłopoty.

Gra jako Summoner

Z powodu ich silnej bliskości z naturą, umiejętności Summonera przyzywają żywioły ziemi i wiatru. Nie wszystkie umiejętności wywołują  obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami.  Skupiając się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń da wiele korzyści na dłuższą metę, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.

Niektórzy mówią, że Summoner jest niezbędny w każdym party. Ich umiejętności defensywne mogą oddziaływać na pozostałych członków z grupy, pomagając ochronić ich przed uszkodzeniem. Oprócz tego jest jedyną klasą, która posiada umiejętności grupowego leczenia. Wraz ze swoim Familiar’em, Summoner może z łatwością poradzić sobie z dodatkowymi przeciwnikami, podczas gdy boss lub inny (główny) przeciwnik jest zajęty. Z drugiej strony, Familiar może pokazać fantastyczne zdolności defensywne. Doświadczony Summoner może bez najmniejszych problemów samodzielnie przejść przez grę, nawet w miejscach gdzie normalnie wymaganych jest więcej osób.

Jeśli chodzi o arenę PvP to bardzo kuszące jest wyspecjalizowanie się w zadawaniu czystych obrażeń, ale doświadczony przeciwnik będzie ciągle omijał Familiar’a, aby skupić się na Summonerze. Uniknij koto-strofy i skup się na umiejętnościach defensywnych.

Jeśli już na samym początku uda Ci się zmusić swoich przeciwników do zużycia uników, możesz ich bardzo szybko unieruchomić dzięki umiejętnościom utrudniającym poruszanie. Następnie uwolnij moc swojego Słonecznika, aby ich wykończyć – zostawiając ich krzyczących „chyba sobie ze mnie żartujesz!”*.

Zwykłe combo

  1. Lunge (TAB)
  2. Doom ‘n’ Bloom (F)
  3. Strike (C) – Tier 2 Move 2
  4. Uppercut (V)
  5. Play Time (V)

  1. Weed Whack (1) – Tier 3 Move 3
  2. Flying Nettles (F)
  3. Thorn Strike (2) – Tier 4 Move 2
  4. Doom ‘n’ Bloom (F)
  5. Rumblebees (RMB) – Tier 3 Move 2
  6. Rosethorn (LMB) – Tier 3 Move 1

  1. Lunge (TAB)
  2. Doom ‘n’ Bloom (F)
  3. Anklebiter (V)
  4. Power Pounce (TAB)
  5. Headbutt (X)

PvP Combo

  1. Lunge (TAB) – Tier 3 Move 1
  2. Power Pounce (TAB) – Tier 4 Move 1
  3. Flying Nettles (F) – Tier 5 Move 2
  4. Rosethorn (LMB) – Tier 5 Move 1
  5. Sunflower (RMB) – Tier 5 Move 4
  6. Rosethorn (LMB)
  7. Sunflower (RMB)
  8. Rosethorn (LMB)
  9. Sunflower (RMB)
  10. Rosethorn (LMB)
  11. Sunflower (RMB)
  12. Rosethorn (LMB)
  13. Sunflower (RMB)
  14. Strike (C) – Tier 3 Move 2
  15. Weed Whack (1) – Tier 2 Move 1
  16. Doom ‘n’ Bloom (F) – Tier 4 Move 1
  17. Rosethorn (LMB)
  18. Sunflower (RMB)

Źródło: link.

_______________

* Po angielsku brzmi to 100x lepiej:

(…) unleash the power of your Sunflower to finish them off—leaving them to exclaim “You have cat to be kitten me right meow!”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *