tapeta assassin

Assassin

Assassin jest złożoną klasą, która góruje nad innymi, gdy ma swobodę i czas na przygotowanie swojego ataku. Idealnie charakteryzuje ją strategiczne podejście do walki.

Kalkulacja i precyzja – tak w skrócie można opisać Assassina.

Assassin musi przyjąć odpowiednią pozycję i użyć odpowiedniego łańcucha umiejętności, aby upewnić się, że jego przeciwnik nie ma możliwości, aby odpowiedzieć na jego błyskawicznie szybkie ataki. W odróżnieniu od innych klas, którym może ujść na sucho nieudolne używanie umiejętności i nadal mogą zadać obrażenia, ruchy i umiejętności Assassina są płynne – tak ostre jak sztylet, który dzierży – co za tym idzie Assassin może bezbłędnie przechodzić z ataku do ataku.

Assassin to mistrz zamieszania i dezorientacji.

Ich typowy otwierający ruch pozostawia przeciwnika trwającego w osłupieniu, kiedy zostanie w sposób niewytłumaczalny uderzony przez niewidzialną siłę. Jeśli przeżyje wystarczająco długo, aby wrócić do siebie, oznacza to, że Assassin łaskawie postanowił powstrzymać swoje niszczycielskie ataki i wszystko wskazuje na to, że zniknął ponownie.

Podobnie jak u Blade Mastera, dostępność poszczególnych umiejętności Assassina  zależy od jego stance (postawy): Stealth Stance utrzymuje Assassina w niewidzialności, pozwalając mu na zadanie olbrzymiej ilości obrażeń na niczego nie podejrzewającej ofierze.  Decoy Stance dostarcza Assassinowi różnorodny zestaw narzędzi, włączając w to bomby oraz inne umiejętności, które ogłuszają, oszołamiają i przewracają, jak i Counter: efektowną wizualnie umiejętność, która zapobiega otrzymaniu obrażeń i przenosi Assassina z powrotem do Stealth Mode.

Gra jako Assassin

Assassin skupia się na zadawaniu dwóch typów obrażeń: elektrycznych i mrocznych. Nie wszystkie umiejętności wywołują obrażenia pochodzące od żywiołów, ale te które posiadają taki efekt zadają więcej obrażeń wraz z odpowiednio dobranymi przedmiotami. Skupiając się na budowaniu swojej postaci wokół tych typów obrażeń da wiele korzyści na dłuższą metę, zwłaszcza gdy dojdziesz do end game’owych instancji.

W grupie Assassin zajmuje rolę klasy zadającej duże obrażenia, która może z łatwością poradzić sobie ze słabymi przeciwnikami lub walcząc wspólnie z Kung Fu Masterem lub Blade Masterem może znacznie zredukować życie Bossa. Assassin musi uważać, aby nie przejąć aggro, ponieważ przejęcie uwagi (oraz obrażeń) przeciwnika pozostawia Assassina walczącego o przetrwanie i przez to zmniejsza jego efektywność.

Na arenie PvP, mocna strona Assassina jaką są dokładne ataki i sposób poruszania się daje mu dużą przewagę. Pomimo tego że zazwyczaj nie jest w stanie wykonać pełnego combo, które pomogłoby mu w każdej sytuacji PvE, zdyscyplinowany Assassin wie jak przejąć kontrolę w każdej sytuacji dzięki efektywnemu wykorzystywaniu Stealth (przechodzeniu w niewidzialność) i  zamieszaniu, lub po prostu wykorzystując nadarzającą się okazję.

Zwykłe combo

  1. Landmine (Z)
  2. Turning Leaf (Tab)
  3. Landmine (Z)
  4. Shadow Dash (1)
  5. Flash Kick (Tab)

  1. Shadow Dash (1)
  2. Spinal Tap (LMB)
  3. Back Step (SS)
  4. Silver String (LMB)
  5. High Voltage (C)

  1. Backstep (SS)
  2. Shadowslip (F)
  3. Swiftstep (F)
  4. Sweeping Gale (tab)
  5. Volley (LMB)
  6. Thunderstruck (LMB)
  7. Flash Kick (Tab)
  8. Hook Kick (Tab)
  9. Heart Stab (RB)
  10. Lightning Crash (F)

PvP Combo

  1. Choke Bomb (4) – Tier 3 Stage 3
  2. Turning Leaf (Tab)
  3. Shadow Dash (1) – Tier 4 Stage 1
  4. Spinal Tap (LMB) – Tier 2 Stage 1
  5. Mist Slash (LMB) – Tier 3 Stage 1
  6. Heart Stab (RB) – Tier 4 Stage 1
  7. Mist Slash (LMB)
  8. Heart Stab (RB)
  9. Mist Slash (LMB)
  10. Heart Stab (RB)
  11. Close Shave (F) – Tier 2 Stage 2
  12. Lotus Kick (C) – Tier 3 Stage 2
  13. Mist Slash (LMB)
  14. Heart Stab (RB)
  15. Mist Slash (LMB)
  16. Heart Stab (RB)
  17. Sweeping Gale (Tab)
  18. Volley (LMB)
  19. Webbing (Tab) – Tier 2 Stage 3
  20. Landmine (Z) – Tier 3 Stage 4

 

Źródło: link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *