Naryu Labyrinth

Naryu Labyrinth jest fioletową instancją dostępną w dwóch wersjach: 6- oraz 4-osobowej. Oprócz walki ze zwykłymi przeciwnikami będziesz musiał/a skakać, szybkować i co najważniejsze odnaleźć drogę w tym labiryncie. Każdy pokój posiada unikalne wyzwanie, po którego pokonaniu otworzą się drzwi prowadzące do kolejnego pomieszczenia. Za każdym razem otwierają się inne drzwi, a co za tym idzie droga przez Naryu Labyrinth nigdy nie jest taka sama.

W labiryncie są trzy piętra i na każdym z nich znajduje się boss, który jest strażnikiem uniemożliwiającym przejście do niższych poziomów.

Minou

Be Ido

Fujin i Raijin

Każdy boss ma przy sobie kuszące skarby, które można mu odebrać (oczywiście najpierw trzeba go pokonać). Po walce otrzymasz Naryu Labyrinth Relic Pieces, który możesz wymienić u Exchanger’a o imieniu Junsu – znajdziesz go stojącego tuż przed wejściem do labiryntu. W jego ofercie znajdziesz różne przedmioty, m. in. kostium Black Sum.

Bogowie Wiatru i Burzy (Fujin i Raijin) są trudnym wyzwaniem nawet dla dobrze skoordynowanych grup wojowników. Ci, którym uda się ich pokonać, będą mieli szanse na zdobycie różnych skarbów m. in. kostiumów i akcesoriów. Dzięki nim każdy będzie mógł stać się wcieleniem tych bógów.

 


Informacje praktyczne

W labiryncie znajdziecie wiele różnych pokoi i niestety nie da się opisać całej ścieżki od A do Z. Może i się da, ale zajęłoby to stanowczo za dużo czasu i komu chciałoby się to czytać? Dlatego wymienię tylko kilka pokoi i podam mechaniki jak walczyć z bossami.

Standardowy pokój z bossem – wbiegacie i zabijacie to co stoi na środku.

Pokój z Forcemasterem – na środku stoi Forcemaster, który w połowie walki przyzywa add’y (roboty, które mogliście spotkać w Misty Woods) i w tym czasie nie otrzymuje obrażań. Przyzwane add’y są w dwóch kolorach – czerwonym oraz niebieskim. Aby zabić mini bossa musisz najpierw zabić wszystkie niebieskie moby.

Pokój z płaszczkami – w pokoju tym oprócz płaszczek są dwa miejsca, w których możesz podnieść bomby. Mechanika jest stosunkowo prosta – jedna osoba zeskakuje na dół i staje w kącie. Gdy wszystkie płaszczki złapią aggro kolejna osoba zeskakuje na dół i podnosi bombę, a następnie rzuca w stado mobów, które popłynęły do pierwszej osoby. Jeśli mieliście trochę szczęścia wśród nich znajdzie się mini bossik, którego musicie zabić. Jeśli nie to musicie trafić bombą w odpowiedniego moba. Powodzenia :D

Pokój z filarami – zasada jest prosta – tylko jeden filar otwiera przejście dalej i musisz go użyć. Jeśli miałeś/aś pecha to filar wywola falę zadającą duży dmg (około połowy Twojego hp) lub przywoła moby. Jeśli traficie na właściwy przejdziecie dalej.

Pokoje z mini-bossami i mobami – w pokojach gdzie jest bardzo dużo mobów wystarczy zabić jednego mini bossa. Jak go rozpoznać? Zazwyczaj jest większy od pozostałych, ma inną nazwę, albo inny kolor ubrania.

Pokoje z dźwignią – w większości pokoi będziesz musiał/a przelecieć na drugą stronę i użyć dźwigni, aby otworzyć drzwi i uruchomić laser, który zabije moby znajdujące się na dole oraz przywoła dragon pulse (w prawym rogu). Dzięki temu osoby, którym nie udało się przeskoczyć na drugą stronę będą mogły przejść dalej.

1 boss – Minou

Ten boss to wielki minotaur z ogromnym toporem. Walka z nim nie należy do skomplikowanych, ponieważ jego ataki są stosunkowo wolne i łatwo ich unikać. Jeśli atakujesz z dystansu i przejmiesz aggro, boss skoczy na Ciebie.

Po pewnym czasie rozpocznie się druga faza, w której cztery ściany w pokoju zaczną się świecić na czerwono. W tym momencie osoba, która ma aggro powinna ustawić się tuż przed jedną ze ścian, tak aby boss szarżując na nią uderzył w ścianę. Boss wtedy dostanie kd i będziecie mogli go spokojnie dpsować.

W tym momencie wykonuje on dwa nowe ataki. Pierwszy to czerwone aoe, którego trzeba uniknąć przy użyciu np. SS. Drugi to przyzwania małych minotaurów, które będą szarżować z jednego końca pokoju na drugi, zadając dmg wszystkiemu co spotkają na swojej drodze. Aby uniknąć tego ataku wystarczy ustawić się pomiędzy nimi.

Pamiętajcie, że na zabicie bossa macie ograniczony czas.

2 boss – Be Ido

Be Ido to forcemaster. Gdy go uderzysz przywoła trzech innych forcemasterów, którzy powinni być tankowani przez jedną osobę z party lub summonera. Oczywiście można to zrobić też tak, że trzy add’y tankują trzy osoby. Wszystko zależy od tego jakie klasy są w party i jakie mają itemy. Teraz rozpocznie się właściwa walka. Zwróć uwagę, że pod bossem oraz addami pojawia się okrąg niebieski lub czerwony. Gdy kółka są aktywne boss otrzymuje bardzo mało obrażeń, dlatego jedna osoba (najlepiej klasa atakująca z dystansu) powinna stać w kole o kolorze przeciwnym do tego, które jest pod bossem i powinna zbierać stacki. Może opisze to na przykładzie – pod bossem jest niebieskie kółko, więc np. forcemaster stoi w czerwonym okręgu, do momentu aż nazbiera 10 stacków i nad jego głową pojawi się timer. Zegarek ten będzie odliczał czas do wybuchu bomby, którą należy przynieść pod bossa. Dzięki temu zniszczycie otaczającą bossa barierę i będziecie mogli go dpsować. Pamiętajcie o tym, aby zaraz po tym dać mu np. kd w przeciwnym razie boss się zacznie leczyć. Po tym boss zacznie tworzyć nad głową wielką srebrną kulę, którą później opuści zabijając wszystkich na jeden hit. Dlatego w tym momencie summoner powinien użyć dandelionu, albo forcemaster ice wave. Ewentualnie możecie użyć zwykłego ss. Powtarzajcie tę czynność do momentu gdy zabijecie bossa.

3 i 4 boss – Fujin & Raijin

Po wejściu do pokoju będziecie musieli zabić samego Fujin’a. Gdy to się Wam uda Raijin zeskoczy i wskrzesi Fujin’a abyście mogli się z nimi zmierzyć jednocześnie.

Ataki Fujin’a:

  • 2 hitowe combo,
  • aoe (360 stopni),
  • odskok i doskok. Doskok ten możesz zablokować i dzięki temu nie ootrzymasz obrażeń,
  • kilka kopnięć – ładuje swoje ataki i „kopie na odległość” wszystkich członków party.

Do walki z tą dwójką powinniście mieć dwóch tanków, po jednym na każdego z bossów. Pamiętajcie, że musicie je zabić mniej więcej w tym samym czasie (różnica może wynosić maksymalnie 30-45 sekund). Gdy cały pokój będzie czerwony użyj np. ss, aby uniknąć ataku.

Podczas walki Fujin będzie przyzywał małe tornada, które będą krążyć po pokoju, podbijając ludzi do góry.

Raijin (żółty) będzie przyzywał pioruny kuliste, które przemieszczając się po całym pokoju będą stunować osoby, na które trafią. Gdy pioruny te połączą się z tornadem powstanie w tym miejscu plama zadająca dmg.

Ataki Raijin:

  • 90 stopniowe aoe – pokrywa przed sobą pole elektrycznością i jeśli będziesz w nim stał zostaniesz zestunowany i otrzymasz dmg (kilka razy) – jest to aktywne około 5 sekund,
  • łapanie – jeśli odbiegniesz za bardzo od tego bossa może Cię złapać i przyciągnąć do siebie ładując w Ciebie całkiem duży dmg,
  • deszcz – przywołuje „deszcz” podobny do tego, które robi Hae Mujin w Bloodshade Harbror. W tym momencie po prostu unikaj czerwonych kółek, które są na ziemi.

Pamiętajcie, że macie ograniczony czas, aby ich zabić.

 

Źródło: link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *